Lønadministration til virksomheden

Virkelig vigtigt er det at have den korrekte lønadministration som chef. For snart 6 måneder siden har jeg begyndt med eget firma, der har en god del ansatte, og man har faktisk adskilligt at skulle holde styr på som nystartet selvstændig – fx lønadministration. Jeg har gudskelov en kontrakt med en fortræffelig samarbejdspartner. Dette selskab tager ansvar for administration af løn & varetagelse i relation til tidsregistrering foruden ferieafholdelse. Altid er det professionelle & glade folk, som tager vare på min virksomheds lønadministration plus de øvrige administrative opgaver. Den tid, vi har brugt dem, er jeg med garanti tilfreds, og det på trods af, at mit firma blot har samarbejdet med det her lønfirma i forholdsvis kort tid. Dog kan jeg udelukkende bedømme, at præcis her arbejder jeg med lønadministration som har glimrende kvalitet. Vi skal på ingen måde bekymre os hvorvidt de besværlige, forvaltningsmæssige ansvarsopgaver bliver udført. Støder vi ind i et eller andet, vi synes, der ser svært ud, da modtager vi foruden lønservice også kvalificeret guidning. Foruden at tage sig af mit firmas administration af løn, klarer de ydermere alle ting, der drejer sig om tid. Det vil sige, at man noterer samtlige funktioner omkring komme-gå-fravær, flex, overtid, lønforhandling og rapportering. Vi har dog stadig fortrinsvist et dagligdags behov for den almindelige administration af løn, fordi jeg alene råder over tolv ansatte. Men altså på den tid mit firma har vokset sig omfangsrigt, vil det være funktionelt, at hver person alene kan undersøge oplysninger i planoversigten og derfra registrere sygedage og dertil tjekke løn, ferie/fridage osv. Pga. det er jeg yderst tilfreds med vores samarbejdspartner inden for lønservice, eftersom vi har øje for kæmpe fremtidsudsigter både i øjeblikket samt på længere sigt.

Skriv et svar

Din e-mail-adresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

Disse HTML koder og attributter er tilladte: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>